sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Kuka ostais mun kisatakin?

Nyt olis myynnissä mun muistoja täynnä oleva kisatakki! Takki on ollut käytössä yhden kauden, ja on todellakin hyvässä kunnossa! :-) Kaikki alkuperäiset napit ovat paikallaan. Takki on merkiltään Equipage, ja se on estemallinen. Toki mä oon se päällä koulukisoissakin puuhastellu.

Ohv. takilla oli joku 70e, ja nyt pyytäisin siitä 45 40e. Takin koko on 176. Ostakaa pois mun onnentakki ;-) ! Kuvat on vähän kellertäviä, mutta napit ovat siis oikeasti hopeat.


Myynnissä kans Mountain Horsen saappaat kokoa 38....

4 kommenttia:

  1. Oisin kiinnostunut noista saappaista, voisitko mitata sappaista sen pohkeen ympärys mitan tai miksi sitä nyt sanotaan..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se mitta on noin 37cm :) korkeus takaa noin 45cm

      Poista
    2. .. pohkeen leveimmästä kohdasta :-)

      Poista
    3. ääh, mun pohje on leveimmästä kohtaa 32cm ja jalka 38 enkä löydä mistään saappaita jotka ei ois pohkeesta isoja.., mut kiitti kun mittasit!(:

      Poista