keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Takas suomeen poneilemaan :)

Olin vähä mummun kans matkailemas ja tultiin takas tänne Suomee jo viime viikon lauantaina :) Madeiral oli kyl ihanan lämmin.... Oisha sinne pystyny jäämää koko kylmäks talveks 8) Ei yarttis pukee miljoonaa lämpökerrastoo :) No joo haaveilut sikseen. Oon siis menny Rastal täl viikol kouluu, estei ja puomei. Maanantain menin kouluu ja ei oikeen sujunu :( Tarkotan nytte ihan vaan mun osalta. Poni oli kyllä hyvä. Mut mun kädet heilus ja vispas.. Sitte toi mun alapohje alkos vihloo taas nii kauheesti... En tajuu kui se alkaa sattuu, ja vaiks yritän kuinka vaihdella jalan asentoo nii ei auta >:( . Ja se on yleensä ulkopohje vasempaa kierrokseen.. Sitte otan vaa jalustime pois jalasta ja kohta jatkan, se auttaa.
   Tiistaina hyppäsin. Alotin hyppää ihan ravista pientä ristikkoo. Mun mielestä ravista on vaikee hypät, en jotenki osaa myödät.. Laukas Rasta tietty kuumus, ja "laukkas" vaan sen ristikon yli. Ei paljoo jaksanu keskittyy tollaseen maahankaivettuu ristikkoo XD Päätin sen aika pia nostaa sitte pystyks. Loppujen lopuks se este oli jotain 80cm. Ei ton isompi. Tuli iha jees hyppyi, toisinaan aika pohjille. Hyppäsin vaan yht estet ku kentällä oli nii paljon muitakin, nii eipä siellä voi alkaa hyppää mitää ratoja.
   Tänään menin puomi ja pikkueste harjotteluu. Eli laukka puomei ja  ristikkoo. Ei mitään ihmeellistä. Eka laukka puomit ja käännös ristikolle, sitte toisin päin. Menin myös niin et lisäsin ton perää puomi-pikku pysty. Meni aika kivasti :) Sitte noitten tehtävien väliin kaikenlaista kiemurtelu harjotteluu ;) Ne laukkapuomejen välit olin tarkotuksel laittanu vähä normaalii lyhyemmäks, et poni on otettava esteen jälkee kii ennen niit, muuten ois kolissu :D Lopuks hyppäsin 70cm pystyy nii et laukat vaihtu ja tein jonku käännös kiemuran. Piti vetää loppu verkat ennen ku tunnit alkos, ja lopuks menin maastoon loppukäynneille :)
   Rastukan kanssa ollaan lauantaina menossa Huittisiin. Ne on seurakisat ja hypätään kaks 90cm. Ku siel saa ite valita korkeuksii, nii päätin mennä tollei. Tuleepahan harjoteltuu ysikymppii :) Ja toi kuva on The Taidekuva :D





Helmi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti