perjantai 24. kesäkuuta 2011

Oon tässä ollut aika kipeenä jo kaks viikkoo:( kuumetta 39, kurkku turvonneena ja kipeenä, kun oli toi monoukleoosi eli rauhaskuume. MUT oon saanu syödä paljon mehujäitä (täytyyhä asioist ettii hyviiki puolii ja toho tautii saa immuuniteeti ONNEKS!!)
 Nyt siiis en voi  kertoo mitä oon tehny Rastan kaa muutaku et oon haaveillu siit ja terveeks tulemisest...  ja tietty kun oon jaksanu, nii oon surffannu kaikki heppasivustot :D, ja tsekkaillu eri heppa kauppoje nettikauppoi :DDD. (äitin mielest oon tulos terveeks ku jaksan olla heppasivuil tai puhuu hevosist) No noita merkki tuottei oon kuolaillu mut voiha sitä halvallakin kivaa saada;DD Horzella on noita limenvihreit kamoi nii meinasin et vois Rastalle ostaa sellaset limenvihreet suojat ja huovan, nii oltais kisois kerranki jossaai muus väris ku vaaleenpunases :DD Ja sitte vielä ostos listaan lisään itteleni uudet´saappaat, ku ei sitä kisoihi kehtaa kohta mennä noilla mun  kengilllä:D ne on meinaa ihan hirveet :D:D:D Niitä kenkiihän ei siisteiks saa enäää ees plankkaamalla :D Mitäs täsä, kohta pääsen taas tallille koska kuume o vihdoinki laskenu :D
tollane piti viel lisät:






Tämän blogitekstin avulla osallistun Horzen bloggauskilpailuun ja minulla on mahdollisuus voittaa 500 euron lahjakortti Horzen verkkokauppaan, www.horze.fi.


Ja Horzelle tiedoksi! Sitä limenvihreetä huopaa ei saa poistaa minnekkään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti