perjantai 20. tammikuuta 2012

RASTAN KANSSA VUOSI TÄYNNÄ!

Huih! On vaikee aatella, että Rasta on jo ollut meillä vuoden! Aika kuluu ihan sika vauhtia.. Ja tähän vuoteen on mahtunut vaikka mitä!  Tää vuosi on ollut mulle erityinen, koska  tää on eka vuosi jollon oon omistanu oman ponin :O Hurjaa! Ja nyt kun miettii ekoja ratsastus kertoja Rastalla, niin ollaanhan me kehitytty kivasti yhdessä :) Ja Rasta on opettanu mulle vaikka mitä! Ennen Rastaa en ollu IKINÄ kisannu, enkä oo varmaan muuten koskaan ratsastanu noin kuumalla ponilla :) Rastan kanssa on myös ollut todella kiva tehdä hommia, koska Rasta on niin palkitseva! Tosta ponista en luovu! :)

Kai mä voisin tässä jotain kertoo muutakin, vaikka alusta? Hassua on se, että en juuri muista minkälainen Rasta oli koeratsastuksessa :D Muistan vaan, että kun näin Rastan ekan kerran, niin tiesin, että tossa on mun tuleva ensimmäinen poni! :) Rasta nökötti silloin tosi suloisena karsinassaan :) Koeratsastuksesta muistan sen verran, että Rasta oli aika kuuma. Mutta nyt kun miettii, niin ei Rasta mitenkään Hirveen kuuma ollut. En vaan ollu ratsastanu kuumilla hepoilla :) En tiiä miks mulla on jäänyt erityisesti mieleen, se kun oltiin Rastan kattomisen jälkeen Auranlaakson ABC:llä (ostamassa karkkia xD?) ja kerroin ihan innoissaan Rastasta mummulle :D

Päivä jona haettiin Rasta oli elämän parhaita päiviä! Kotiin päin tullessa oli niin outoa aatella, että kopissa seisoi mun oma poni! Sitä tunnetta ei voi selittää! Olin silloin niin onnellinen.. Ja kotitallilla, kun otin Rastan uloskopista.. Hyrr! Sekin tunne oli niin mahtava :D Toi päivä oli myös siks kiva, että en joutunu menee kouluun ollenkaan, koska ei ollu kyytiä :D Kokopäivän sain olla sitten tallilla ja kattella Rastaa.. Aina kun menin tarhoille, niin hetki kesti tajuta, että toi valkoinen poni on oma poni :D Harmittaa, että alkuajan Rasta kuvia on todella vähän :S Kone meinaa tuhos kaikki tiedostot...

Kai voisin jättää tän tähän? Oon ihan innoissani kun kirjotan tätä, koska ne samat tunteet kuin ekana päivänä, tuli jotenkin takaisin.. :D Halusin kertoa tässä tekstissä siis ihan alusta vaan:) Ja kuinka huisia noi päivät olikaan! Niitä päiviä mä en tuu KOSKAAN unohtamaan! :)

5 kommenttia:

  1. Tykkään tykkään tykkään! :) Mul on Kermiksen kans vuosipäivä 3 päivän pääst :DD

    VastaaPoista
  2. Rasta asusti silloin Linströmin tallilla Littoisissa, ja ostin Rastan Henskulta :)

    VastaaPoista
  3. Olenpa iloinen puolestasi, että sai nämä hienot kokemukset!

    Mummu

    VastaaPoista