lauantai 30. heinäkuuta 2011

Heippa taas!

90
Leirit on leireilty nyt sitten tältä vuodelta :) oli kiva leiri, välil kävinkin kisoissa Keiramolla, mut ekana kerron vähän tästä leiristä :) Leiril sain uittaa Rastaa. Poni meni lampeen, mut oli tietty vhän jännittyny. Nyt vesi olikin niin matalaa, ettei pystyny kun kahlaamaan.. No kahlailtiin siinä ja välillä otettiin hiukan raviakin. Rasta ei pahemmi yrittäny syödä vesikasveja ja oli vaikka kuinka söpö kun heilutteli turpaa vedessä :D:DD:D:D Ja kerran kauhas etujalal nii et sain paida märäks :) Hän oli kui pikku ankka lammikossa <3  Välillä vilma uitti rastaa ja mä uitin vesihirmu salamaa :D toi oli kyl kiva uittoreissu vaik ei mentykää pyhäjärvel :) kuvii kuha saan ne :) Leikki tunnin menin kans rastal, ja voitettiin ekana peili :D Voitettiin kans leirikisat ;)))) hihiiiii ;) vaaleenpunane ruusuke. <3
ja sitte niistä keiramon kisoista. olin siis hyppäämässä 70 ja mein ekan 90 :D lähettin täl kertaa äitin kaa kahestaan matkaan. 70cm meni mun mielestä kivasti :D tein kans ite aika hyvät ja tjoillekki tiukat tiet, ku siotuttiinki kolmansisk :D ja niit osallistujii oli jtn 50 eli oon tyytyväinen!!! viimeseel esteel tultiin ehkä vähän hiljaa ja pitkäl tiel, mut ei se mtn ;) Hyppäsin kans mun ekan 90 :D tosa oliki sama rata ku 70:)  Mun mielest se rata meni kivasti :D ja Mua ei yhtään hirvittäny niitten esteien korkeus, ja rasta hyppäs hyvin, tosin rimaa hipoen, eli ei turhii ilmavaroi ottanu ;DDD tosin kahdelle viimeselle esteelle tuli pudotus, toka vikas en tie, takaset tiputti, mut viimesel tulin ihan liian hiljaa ja toin pohjille.... Poni tais väsähtää ja ratsastajat unohti ratsastaa, ois vaa pitäny pakottaa jaksamaa ne pari estet. No tämä ainakin muistetaan, toi päivä olikin muuteki aika rankka . kuumakin.. Mutta ooon siis tosi tyytyväine, vaik lähinki hakee puhasta :D ja ajasta päätellen ei oltu mtn hitai,,,, koska nollal oltais siotuttu :DD täst on hyvä jatkaa seuraavii ysikymppeihin :) ja huomen meil ois taas kisat, meinaa pikkukorvella :D mennää siel 50 ja 70. :DDD mun ja rastan eka 50 XD saa nähä mite käy.... XXD no täl viikol onki hypätty enemmä, miä yleens. Eipä täsä varmaankaa muut. täsä muutama kuva KAKEn kisoist'.. menn meinaa syömää pannarii ja nukkuu :)

90 :)

90
(c) http://minnannim.kuvat.fi/kuvat/Keiramo%20seurakisat/70cm/ :

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti