lauantai 28. toukokuuta 2011

Pikkukorvella

60cm radalla
Jei, tänään oltiin Pikkukorventallilla kisaamassa:) Kiva päivä saatiin taakse. Kuudeskympis tuli puhdas rata, ja siotuttiin! Oltiin neljänsii:) Mun mielest onnistunu rata, yhes kohtaa tehtiin pidempi tie, mikä tietty söi aikaa :p No sit hypättiin kans meijän eka 80cm. Perusrata oli puhdas ja kaikki meni mallikkaasti, paitsi et meinasin unohtaa misä kolmonen oli. Huusin vaa et: oho tuolhan se kolmonen on ja käänsin sinne:)) meno jatkui.. Uusinnas laitoin jo vähän hanaa, mut  toka vikaa estet enne menin vähä sekasin, ja huomasin et este oli ihan edes, oltiin tietty ihan vinos, ja Rasta tiputtti.. ja sit tuli viel viimenenki este alas! Hitsi! En tie mist se johtu, menintiinkö liian kovaa va olinko ite vähä sekasin, vai keskityinkö siihe edelliseen tiputukseen:D?? No tuloksist huomasin et olin 10 sekuntii nopeempi ku voittaja, RAJUU:D:D:D:D:D , mut voittaja olikin ainoo joka teki nolla radan! Ei mikää helppo rata... :) Ei siotuttu mut saatiin erikoispalkinto, mikä jaettiin joka luokas. Palkinto hyvästä yleisvaikutelmasta ja yhteistyöstä. Tuomari kehu mun ja Rastan yhteistyötä, vaikka vauhtii oli paljon ja poni ei oo ollu mulla kauaa, ja sano et pysyin tosi hyvin kyydeis ja osasin aina näyttää Rastalle minne mennään seuraavaksi:)) Oli kiva saada tollanen palkinto, vaik sen 80cm  loppu rata meni vähä päin peetä:D Ens kerral oon tarkkaavaisempi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti